суботу, червня 17, 2017

110 років з дня народження Арсенія Тарковського

    «…Зникає все – лише нетлінні
          Поети, простір і зірки!»
                      Осип Мандельштам
  Наше життя можна порівняти лише з безмежним великим простором, який немає ні початку ні кінця, з простором, що дає нам розуміння нашого земного шляху . Цей простір – Космос. Підійміть голову вночі, придивіться до зоряного неба. Скільки ж їх… таких далеких і одночасно близьких. Кожна зірка  несе в собі історію цілого покоління. А ось , подивіться, яке чудове й незвичайне сузір’я. Як би була така можливість у мене, назвала це сузір’я  ім’я родини Тарковських.
          Моя зустріч з творами Арсенія Тарковського відбулася багато років тому. Будь-яка зустріч – це завжди подарунок життя.  Іноді вона відкриває зовсім несподівану, незаплановану, але дуже цікаву дорогу. Дорогу пізнання, пам’яті , а , на жаль, іноді – дорогу забуття. 
         Мало хто сьогодні з кіровоградців знає, що наша маленька Батьківщина цього року повинна вшанувати ювілейну дату для родини Тарковських.
        Тож запрошую вас зі мною у подорож сторінками творчої роботи учениці НВО№25 Даниленко Д.  « Митці родини Тарковських».

Немає коментарів:

Дописати коментар