7 кл НУШ

На допомогу вчителю та учням 



Модельні програми
  • Модельна навчальна програма «Зарубіжна література. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (авт. Ніколенко О., Ісаєва О., Клименко Ж., Мацевко-Бекерська Л., Юлдашева Л., Рудніцька Н., Туряниця В, Тіхоненко С., Вітко М., Джангобекова Т.). ознайомитись
  • Модельна навчальна програма «Зарубіжна література. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (авт. Снєгірьова В.В., Бушакова О.В., Горобченко І.В., Каєнко О.В.) ознайомитись
  • Модельна навчальна програма «Зарубіжна література. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти(авт. Волощук Є. В., Слободянюк О. М.) ознайомитись
  • Календарно-тематичне планування 7 кл (пілот) 
  • Навчальна програма 7кл (пілот)

І. Герої та героїні балад
«Король Лір і його дочки» читати  слухати 
«Як Робін Гуд став розбійником»  читати    слухати
Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер  «Рукавичка»
Адам Міцкевич  «Світязь»
Роберт Льюїс Стівенсон  «Балада про вересовий трунок»

ІІ. Козацтво та лицарство в літературі
Вальтер Скотт  «Айвенго» (2–3 розділи за вибором учителя)
Микола Гоголь «Тарас  Бульба» (скорочено).

ІІІ. Пам'ятаємо про минуле
К. І. Галчинський  «Пісня про солдатів з Вестерплятте», «Лист із полону»
А. Марґул-Шпербер «Про назву концтабору Бухенвальд») (1 твір за вибором учителя).
Джон Бойн  «Хлопчик у смугастій піжамі».

ІV. Сила дружби і кохання 
О. Генрі  «Дари волхвів»,
«Останній листок».
Олександр Грін «Пурпурові вітрила»
Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання: 
П’єр Ронсар (1524-1585) «До того, як любов у світ прийшла...»,
Р. Бернс (1759–1796) («Моя любов...»),
Й.В. Ґете ( 1749-1832) («До моїх пісень...»), 
Г. Гейне (1797–1856) («Коли настав чудовий май...»), 
Адам Міцкевич (1798-1855) («Непевність»)
та ін. (2 твори за вибором учителя).

V.Розслідуємо детективні історії 
Едгар Аллан По «Золотий жук»
Артур Конан Дойл  Оповідання про Шерлока Холмса
(«Пістрява стрічка» або «Спілка рудих»).

VІ. Особиста відповідальність
Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц»
Рюноске Акутаґава  «Павутинка»

VІІ. Сутність людини
Айзек Азімов «Фах» читати 
Ніл Річард Мак-Кіннон Ґейман «Кораліна» читати
АБО Клаус Гаґеруп «Золота вежа»  читати ; знайомство з автором 
АБО Корнелія Функе  «Чорнильне серце» (1 твір за вибором учителя).


Працюємо разом!
І. Герої та героїні балад
Ф. Шиллер. «Рукавичка»
                                              1. Загадка:
1. Ця річ виготовляється зі шкіри, гуми, тканини.
2. Придворні дами носили її не лише як елемент одягу, а й етикету. Оздоблювали ажурними стрічками на свій смак.
3. Якщо середньовічний лицар віддавав цю річ своєму сюзерену, то це символізувало з честю виконане доручення.
4. У XVIII—XIX століттях, у часи дуелей, кинути її або надіслати - означало викликати на поєдинок, дуель.
Відповідь: рукавичка
2. Записати у зошит експрес-інформацію про митця
3.Проблемне запитання: чим вимірюється цінність людського життя?
4. За поданим колажем коротко опишіть події балади від імені одного із героїв ...Делоржа, короля Франциска, Кунігунди






ІV. Сила дружби і кохання 






Немає коментарів:

Дописати коментар