До уваги учнів 6 А, Б та Г класів ! Дистанційний урок
Діти! Запишіть у зошити дату та тему року
Тема. Байка як жанр літератури та її особливості. Езоп – легендарний поет, засновник жанру байки. Висвітлення народної мудрості та узагальнення моральних якостей у байках Езопа.
Слово вчителя . “Оце я собі думаю; що треба, щоб мати право з людини посміятися, покепкувати, навіть насміятися, із своєї, рідної людини?..
Треба – любити людину. Більше, ніж самого себе.
Тоді тільки ти маєш право сміятися. І тоді людина разом з тобою буде сміятися… із себе, із своїх якихось хиб, недоліків. І буде такий дружній, такий хороший сміх… Той сміх, що не ображає, а виліковує, виховує людину, підвищує… Сміх, спрямований проти різноманітних вад та поганих звичок людей.”
(Остап Вишня. Думи мої, думи мої).
Невже мова йде про байку? Саме так. Не магічне слово, а силу має незвичайну, бо здебільшого викликає сміх і зацікавлення.
Завдання :
1. З’ясуємо, що таке алегорія, "езопова мова", уособлення. Записати визначення термінів у зошити та вивчити визначення
Робота із словником літературознавчих термінів.
Алегорія (грецьк. – інакомовність, іносказання) – зображення життєвих подій і явищ, що таять у собі прихований зміст.
"Езопова мова" – вимушене іносказання, художнє мовлення, насичене недомовками та іронічними натяками.
Персоніфікація (уособлення) – художній прийом перенесення властивостей людей на тварин, рослин, предмети.
2. Ознайомтеся із презентацією до уроку "Байка у світовій літературі.(Підготувала Дудка Т.О.)
3. Опрацюйте матеріал Дистанційного уроку " Байка як літературний жанр, її характерні ознаки"
4. Опрацюйте матеріал Дистанційного уроку "Езоп - легендарний поет, засновник жанру байки"
5. Прочитайте за підручником байки Езопа. Дайте усно відповіді на питання після кожної байки
6. Домашнє завдання :
- знати особливості байки, вивчити визначення літературних термінів : байка, алегорія, езопівська мова;
- уміти виразно читати байки Езопа
Немає коментарів:
Дописати коментар