понеділок, вересня 07, 2020

Формування читача в епоху цифрових технологій

До уваги учнів 10 - А, Б та В класів! 
Дистанційне домашнє завдання 
Тема уроку. Значення художньої літератури для людини й людства XXI ст. Формування читача в епоху цифрових технологій. Оригінали й переклади художніх творів, їхня роль у розвитку особистості. Перекладна література як важлива складова вітчизняної культури й чинник формування української нації - ВСТУП. ОРИГІНАЛЬНА й ПЕРЕКЛАДНА ЛІТЕРАТУРА В СУЧАСНОМУ СВІТІ

Епіграф : Не повинно бути сліпих до краси, глухих до слова та справжньої музики,черствих до добра, безпам'ятних до минулого. А для цього потрібні знання, потрібна інтелігентність, що даються культурою.   (  Дмитро Ліхачов)
Питання до епіграфу: 
· Як ви розумієте вислів радянського філолога, культуролога, мистецтвознавця Д. С. Лихачова? Що означає бути сліпими до краси?

· Чому Дмитро Сергійович Лихачов вважає, що культура дає знання й інтелігентність, необхідні для виховання чутливості до краси?

Завдання до уроку:
1. Ознайомитися із презентацією 



Письмово дати відповідь на питання : "Ваше право читача ЧИТАТИ #НЕ #ЧИТАТИ"
( 5-7 речень)

2. Ознайомитися із презентацією "Міжнародні літературні премії"(автор Олена Гвоздікова)


3. Опрацювати теоретичний матеріал карток ( автор Алієва Т.І.)



Домашнє завдання : 
1. Письмово дати відповідь на питання : "Ваше право читача ЧИТАТИ #НЕ #ЧИТАТИ"
( 5-7 речень)
2.Опрацювати теоретичний матеріал уроку за підручником; повторити вивчене про античність та Гомера за конспектом 9-го класу; прочитати поему Гомера «Одіссея».

Випереджальне (індивідуальне): підготувати повідомлення про життя Гомера 



Немає коментарів:

Дописати коментар