четвер, червня 16, 2022

Методичний авангард



 Спільне засідання творчої лабораторії "Креативний словесник", літературно-методичного клубу вчителів зарубіжної літератури та авторської творчої майстерні О.О.Гузь

Щиросерна дяка Ревницевій О.В.,завідувачу науково-методичної лабораторії гуманітарно-естетичних дисциплін КЗ “КОІППО імені Василя Сухомлинського” , яка зібрала в єдине інтернет коло вчителів зарубіжної літератури з багатьох куточків нашої Батьківщини : Миколаїв, Кіровоградщина, Київ, Львів, Кам’янець-Подільськ, Рівно, Донецьк, Черкаси, Свалява
Три дні творчої та плідної роботи вчителів-практиків! Дякую колегам за можливість співпраці та отриманого методичного драйву !

День перший червоний. 14 червня 2022 року.
1.Ресурси для підтримки емоційного стану у творах зарубіжної літератури в умовах воєнного часу. (Ганна ЯКИМЧУК,  вчитель зарубіжної літератури, психолог КЗ "Центральноукраїнський науковий ліцей-інтернат Кіровоградської обласної ради")
2.Динаміка наративів російсько-українського протистояння (Ольга КИРИЛЮК, в.о.завідувача кафедри української мови та журналістики Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, кандидат філологічних наук)
3.Формувальне оцінювання в контексті вивчення зарубіжної літератури в НУШ.(Наталія РУДНИЦЬКА, вчитель зарубіжної літератури Кам’янець-Подільської загальноосвітньої школи №17 )
День другий синій. 15 червня 2022 року.
1. Зарубіжна література в НУШ: візуально читаємо (Ігор ЦІКО, завідувач кафедри суспільно-гуманітарної  та медійної освіти Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук)
2.Методичні рекомендації до 2022-2023 навчального року: інформаційний дайджест
(Олена КОТУСЕНКО: головний спеціаліст відділу змісту освіти, мовної політики та освіти національних меншин головного управління загальної середньої та дошкільної освіти  директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти Міністерства освіти і науки України)
3.Дидактичний супровід до уроку зарубіжної літератури як дієвий інструмент взаємодії учня й учителя (Ірина ЦАРЛОВА. вчитель зарубіжної літератури Миколаївського ліцею № 2 Миколаївської міської ради Миколаївської області, вчитель-методист)
4."Віртуальний коворкінг або разом до Перемоги". (Світлана БАК, вчитель зарубіжної літератури Троянської філії Голованівського ліцею ім. Т.Г. Шевченка Голованівської селищної ради Кіровоградської області, вчитель-методист)
5.Джордж Орвелл "1984". Роман - пересторога чи зневіра в людство? (Любов МАЛИГІНА,  вчитель зарубіжної літератури Черкаського фізико-математичного ліцею (ФІМЛІ) Черкаської міської ради Черкаської області, вчитель-методист)
День третій зелений. 16 червня 2022 року.
1. Війна. Весна. Зарубіжна література. (Інновації для уроків онлайн)(Вікторія ТУРЯНИЦЯ вчитель зарубіжної літератури, директор Свалявського закладу загальної середньої освіти №4 з поглибленим вивченням окремих предметів Свалявської міської ради Закарпатської області)
2.Виховання загальнолюдськой моралі як стратегія формування вдумливого читача ХХІ століття на уроках зарубіжної літератури (Тетяна ДЖАНГОБЕКОВА, вчитель зарубіжної літератури ліцею № 51 імені Івана Франка Львівської міської ради)
3.Чарівність художнього світу творів Туве Янсон (Людмила ЮЛДАШЕВА, старший викладач кафедри слов‘янської філології та журналістики Таврійського національного університету імені В.Вернадського кандидат філологічних наук, Заслужений працівник освіти України)






Немає коментарів:

Дописати коментар