Завдання на самостійне опрацювання матеріалу для учнів 10 -А, Б та В класів
Тема . Поезія французького символізму: витоки і відкриття
Епіграф : Поезія є... низкою символів, які постали перед розумом, щоб він міг
осягнути небачене. (Теодор Жуффруа, французький філософ)
Завдання :
1. Опрацюйте теоретичні матеріали за підручником
2. Уважно розгляньте матеріали плакату . Спробуйте самостійно розповісти про головних представників напряму.
Плакат з підручника Зарубіжна література 10 клас (профільний рівень) - О. О. Ісаєва - Оріон 2018 рік
3. Запишіть у зошит зручним для вас способом ( візуалізація, кластер, Анкета , таблиця) особливості напряму . Під час наступного уроку ділимось на групи та представляємо характеристику напряму за флеш-картками ( тягнемо завдання на початку уроку)
4. Ви повинні знати визначення літературного напряму.
Символізм — одна із течій модернізму, в основі естетичної системи якої — символ, що відтворює певне явище, конкретний художній образ наповнює багатозначністю.
5. Творче завдання на "12 балів"
- Доберіть і запишіть асоціації до слова «символізм».
- За допомогою інформаційного плаката розкрийте поняття «символізм» як літературна течія модернізму.
Плакат з підручника Зарубіжна література 10 клас (профільний рівень) - О. О. Ісаєва - Оріон 2018 рік
Немає коментарів:
Дописати коментар